My Playlist

Wednesday 3 August 2011

Sesat Di Kuala Lumpur

30 Julai 9PM bertolak ke KL mencari KLCC. Sampai barang kol 11 sebab sesak hampir 30 minit dekat jalan duta. Lenguh ke x kaki hanya Allah yang tahu. Lepas je jalan duta aku drive keta dan abg aku sebagai "pemandu pelancong" bawak aku round-round carik KLCC. Pusing punya pusing smpai depan dataran merdeka. Ada plak event ape tah kat depan dataran merdeka tuu. Lantak pegi. Main point nk cari KLCC. Tujuan nyee nk main game. Hahaha. Ape lagi Fifa Online 2 la
Click this link to know about this game http://fifaonline2.iahgames.com/site/index.aspx

Aku biasa la peminat game bola nieh. X reti nak main game lain. Game ni je dalam pala otak aku. Hihihi. Gile arh  berpeluh aku pusing satu KLCC carik kat mana event tuu dorang buat. Kata dekat PIKOM PC FARE. Da kasi booth number lagi. Sume da ada dalam link nieh http://www.smm.net.my/new%20html/home.php
tapi still x jumpa. Kata area taman air la depan KLCC la. Hampeh. Tape la. Akhirnya jumpa jugak. Memang besar jugak la PC fare tuu. Siap ada amoy bergaya dengan pakaian cosplay dorang. Sexy jugak. Naseb bek bukan bulan pose. Hahaha. Even kalah tapi dapat la pengalaman. Ni gambar2 yang dapat aku tunjuk.

Dari belakang je la dapat amek.. Hahaha

Ni gadis bola. Bukan gadis litar. Hahaha.

The king of field RBxBallacKaka. Dia kan join OAC dekat KL nanti. Kalau menang akan masok grandfinal untuk wakil malaysia main dekan Andong Korea.

Ni lagi sorang antara wakil malaysia. Dia da komfom masok grandfinal. Akan bertemu 2 orang yang lain. Salah sorang yang gambar atas tadi mungkin jika dia dapat dikalahkan oleh gamer yang lain yang pro.

Salah sorang wakil melayu yang menang 10 streak (king or the field). Ni da kawen dan da ada sorang anak lelaki. Nama In Game Name dia sufiadli bersempena nama anak dia. Hihihi. Di apit oleh 2 orang amoy tuu..

Paling x boleh blah sempat lagi aku borong keyboard gaming ni. Haiz. Mahal tuu...hahaha

No comments:

Post a Comment