My Playlist

Thursday, 18 August 2011

Saya suka awak ke? =='


Haih! Time2 jumaat yang indah ni lah mula nak suka kat sorang pon. Hurm.. Aku suke kat seseorang ni bukan atas dasar dia kaya,dia comel atau ape. Suke dia sbb ntah. X boleh nak gambar kn la pulak. Bukan senang nk suka orang ni. Kadang2 tuu suke some one tuu kejap je. Esok2 tengok dia lagi sekali, dahhh tade rasa pape. Macam biasa je. Memang x da perasaan tol aku nieh.. Hish! Teruk bebenor. Terasa dan terdetik kat pala hotak yang geliga mcm batu delima ni nak kata dekat dia " saya suka awak ". Tapi mulut aku ni memang susah nk kata aku suka dekat orang tu. Kalo benda tape la. Ni orang. Dia pon ada perasaan jugak. Bukan nye benda dia tu. So mesti la nak kena betol luahan kita. HAhahaha. Foyos! Ape masalah aku pon x tahu lah.
Masalah ke nieh??

3 comments:

  1. aduh yai susah laa sahabat kita ni....biasa kan laa diri sebut saya minat awak..saya suka gaya awak, lama perkataan suka/minat/cinta menjadi mudah untuk awak...second mesti jujur

    ReplyDelete
  2. @ AesyaZealous: ahaha..memang masalah pown..tapi xder la tahap gile dah..

    @ HaFiz: Thanks for ur opinons..well sejak saye ni skola agama masa secondary school..nk sebut suka kat pompuan pon jadi serba x kena lah..haha

    ReplyDelete