My Playlist

Monday, 29 August 2011

R@y@ OwH R@y@


Hari raya menjelang lagi..tapi  x best plak raya kali nieh..agaknyaa da tua kot..hoho..raya kali ni tema warna biru cair..minat lagi ungu..tapi nak wat macam mane..da terpilih warna tuu..haha..naseb lah..raya ala kadar je..

rasa terlalu pantas masa berlalu..x sedar da sebulan kita berpuasa..agaknya adakah kita akan berjumpa lagi pada tahun akan datang wahai bulan ramadhan penghulu segala bulan? Esok pagi2 da nk kena bangun gosok baju,kain pelikat..pastu solat sunat aidilfitri mcm biasa..tapi sekarang ni cuaca x menentu..hujan x kira waktu..biasa lah..dugaan Allah..

raya2 nieh mesti teringat arwah abah..rindu sungguh dekat abah..best bila mintak duit raya dekat abah..sebut je nak bape..hahah..time tuu kecik lagi minta dalam rm50 je lah..dapat kot..nanti lepas solat raya nk g ziarah kubur abah..da 10 tahun dia tinggal kn kami atas panggilan Allah s.w.t...hurmm..pape pon,aku tetap doakan abah...

raya2 ni nak g beraya umah sape ntah lah..x tahu nk tuju kemana..korang kalo dpt duit raya jgn lupa kasi kat 
aku ye...hahaha

S3L@M@T H@R! R@Y@ M@aF Z@H!R.....

No comments:

Post a Comment